رنگها

دنیارا از زاویه ای دیگر میبینیم. #عکاسی

رنگها

دنیارا از زاویه ای دیگر میبینیم. #عکاسی

در این وبلاگ تصاویر و عکس هایی که خودم میگیرم را منتشر می کنم .
مریم کریمی
گرافیست
عکاس

بایگانی
آخرین مطالب

خاص

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷ ب.ظ

باد و ابر

 

خود را در آینه میبینم
چقدر دیگر از آن همه
شلوغی و شادابی
خبر نیست!
آیا این فرد نابود شده که
مشاهده میکنم من هستم..
عمق وجودم امم اسمش چه بود؟
قلب؛ آری چقد جایش خالی اش میسوزد
از آن وقتیکه قلبم را شکستن و آن را از جایش
کندم به این فردی که دیگر نمیشناسمش تبدیل شده ام.....

 

مریم کریمی 

اسفند 1398

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی