رنگها

دنیارا از زاویه ای دیگر میبینیم. #عکاسی

رنگها

دنیارا از زاویه ای دیگر میبینیم. #عکاسی

در این وبلاگ تصاویر و عکس هایی که خودم میگیرم را منتشر می کنم .
مریم کریمی
گرافیست
عکاس

بایگانی
آخرین مطالب

یک لحظه تا خدا

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ب.ظ

 

 

رهایم نکن خدا! بدون تو دنیا عجیب جای ترسناکی‌ست،
چقدر می‌ترسم بدون تو از شب، از تاریکی، از سکوت...
چقدر نگرانم، چقدر نفس کم می‌آورم...
چقدر دلم برای لمس حضور تو تنگ شده این‌روزها
ریشه‌هایم از دل خاک بیرون زده و معلق مانده‌ام میان زمین و هوای تو،
منی که خودم را، منی که عزیزانم را، منی که همه چیز جهانم را؛ به تو سپرده‌بودم! حواست کجای جهان پرت شده این روزها؟!
دارم می‌ترسم از دنیا، از زمین، از آدم‌ها
ریشه‌های بیرون زده‌ام درد می‌کند...
حواست کجاست خدای من؟!
حواست کجاست؟!

 

 

مریم کریمی 

اسفند 1398

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی