رنگها

دنیارا از زاویه ای دیگر میبینیم. #عکاسی

رنگها

دنیارا از زاویه ای دیگر میبینیم. #عکاسی

در این وبلاگ تصاویر و عکس هایی که خودم میگیرم را منتشر می کنم .
مریم کریمی
گرافیست
عکاس

بایگانی
آخرین مطالب

شکار لحظه ها

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۳۰ ب.ظ

غروب_1

_هربار که کسی وارد زندگیم می شد ،خلوتم رو ازم می گرفت و می خواست من رو به طور کامل تصاحب .

+می فهمم تو می خوای تا همیشه تنها بمونی .

_نه اینطور نیست ،تا همیشه تنها بودن خیلی ترسناکه ،دوست دارم کسی وارد زندگیم بشه که با وجودش خلوت هم داشته باشم ،جوری که انگار دارم با خودم زندگیم می کنم و اون طرف فقط جنسیتش فرق می کنه

 

مریم کریمی 

اسفند 1398

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی